Gönderiliyor...
Hasta Rehberi

Değerli Hasta ve Hasta Yakınlarımız,

Aşağıdaki Bilgilendirme Rehberi ilk başvurunuzdan taburculuğunuza kadar sizlere gerekli olabilecek bilgileri vermek ve kolaylık sağlamak amacı ile hazırlanmıştır. Hastanemizde bulunduğunuz süre boyunca önerilerinizi ve görüşlerinizi Hasta Hakları Birimi Ve Halkla İlişkiler Bölümü’ne iletebilirsiniz. Rehberde sağlığınız adına yaptığımız önerileri dikkate alacağınız için şimdiden teşekkür eder sağlıklı günler dileriz.

Randevu ve İletişim

24 saat kesintisiz olarak çalışan 0242 228 09 09 numaralı telefonu arayarak muayene randevusu alabilirsiniz.

Otopark Hizmetleri

Hastanemizde ücretsiz otopark bulunmaktadır. 

Yaşlı ve Engelli Hastalar

Hastanemizde engelli ve yaşlı hastalarımızın hizmet alma önceliği vardır ve gerekli düzenlemeler mevcuttur. Yatan hasta katlarımızda engelli vatandaşlarımızın kullanımına yönelik hasta odalarımız, hastane genelinde tuvaletlerimiz bulunmaktadır.

 

Tercümanlık Hizmetleri

Hastanemizde İngilizce, Rusça, Almanca, Arapça dillerinde hastalarımıza hizmet verilebilmektedir.

 

Hemşire Çağrı Sistemi

Yatak başucunuzda ve banyonuzda bulunan "Hemşire Çağrı Sistemi" hemşirelerimizin en kısa sürede size ulaşmasını sağlayacaktır. Çağrı sisteminin kullanımı konusunda servis hemşiremiz ve kat hasta danışmanınız size detaylı bilgi verecektir.  

Çiçek Kabulü

Hasta odalarına canlı çiçek çıkarılmamaktadır. 

Hasta İletişim Birimi Sorumlusu

Bilgi almak ya da görüş bildirmek istediğiniz her konuda Hasta Hakları Sorumlusu’na dâhili 7704 no.lu numaradan ya da bölüm görevlileri kanalı ile ulaşabilirsiniz.